FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Kilka podstawowych pojęć:

Jest to krótka wiadomość tekstowa SMS o podwyższonej opłacie. Opłata jest pobierana automatycznie po wysłaniu przez Klienta wiadomości SMS.

Wybrana przez Ciebie treść wiadomości SMS Premium, np. TAROT. Dzięki temu, wszystkie wiadomości SMS rozpoczynające się od słowa TAROT i wysłane na odpowiedni numer, trafią do Ciebie.

Połączenie telefoniczne umożliwiające interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Opłata pobierana jest od Twojego klienta za każdą rozpoczętą sekundę.

Pytania dotyczące zarabiania na SMS Premium:

Każda osoba pełnoletnia, która za pośrednictwem czat SMS lub połączeń IVR chce utrzymywać kontakt ze swoimi klientami.

Od wybranego numeru będzie zależeć, ile Twoi klienci zapłacą za każdą wysłaną do Ciebie wiadomość oraz jaka będzie Twoja stawka. Dobierz numer tak, aby stawka odpowiadała zarówno Tobie jak i Twoim potencjalnym klientom.

Dowolny, najlepiej związany jakoś z Twoją branżą. Prefiks musi być unikalny, jeśli wybrany przez Ciebie prefiks będzie zajęty, nasz system poinformuje Cię o tym i poprosi o wpisanie nowej nazwy.

Jeśli utworzyłeś już numer i prefiks to możesz go przekazać swoim klientom np. Numer 7057 o prefiksie TAROT. Wystarczy, że Twój klient wyśle SMS pod numer 7057 o treści TAROT, a w panelu dostaniesz informację, że ktoś chce się z Tobą skontaktować. Twój klient może wysłać SMS o treści np. "TAROT Cześć, postawisz mi dzisiaj tarota?"

Kolejne wiadomości wysyłane do Ciebie przez klienta nie muszą już zaczynać się od słowa TAROT, ponieważ po pierwszym SMSie, jego numer telefonu został już automatycznie do Ciebie przypisany.

Wystarczy, że zrobią to przy pierwszej wiadomości. Numer telefonu klienta jest wtedy automatycznie przypisywany do Twojego konta. Każda kolejna wiadomość z jego numeru telefonu trafi do Ciebie, aż do momentu, w którym nie wpisze on innego prefiksu.

Nie, za odpisywanie nic nie zapłacisz. Za każdego otrzymanego SMSa dostajesz określoną pulę darmowych SMSów, np. za to że klient wyśle do Ciebie 1 SMSa za 1 zł netto, ty możesz do niego wysłać w zamian 2 darmowe SMSy. Korzystaj z darmowych odpowiedzi rozważnie. Po ich wykorzystaniu zobaczysz komunikat informujący, że nie możesz aktualnie wysyłać wiadomości..

Tak, w zakładce Galeria możesz dodawać zdjęcia i filmy, które później wyślesz swoim Klientom z poziomu czatu jako załączniki do wiadomości. Musisz jednak pamiętać, że wiadomości MMS mają swoje ograniczenia które opisaliśmy w panelu.

Po naszej stronie nie ma żadnych limitów. Musisz jednak pamiętać, że każdy abonent telefonu komórkowego może ustawić limit dzienny (lub miesięczny) na połączenia premium u swojego operatora lub nawet całkowicie je zablokować, co spowoduje, że nie będzie mogł się z Tobą skontaktować.

Pytania dotyczące zarabiania na rozmowach IVR:

Każda osoba pełnoletnia, która za pośrednictwem płatnych rozmów telefonicznych chce utrzymywać kontakt ze swoimi klientami.

Od wybranego numeru będzie zależeć, ile Twoi klienci zapłacą za każdą sekundę połączenia z Tobą oraz jaka będzie Twoja stawka. Dobierz numer tak, aby stawka odpowiadała zarówno Tobie jak i Twoim potencjalnym klientom.

W swoim panelu podajesz numer telefonu komórkowego, na który mamy robić przekierowania rozmów. Dla przykładu weźmy numer 70100100 z numerem wewnętrzynym 01. Twój klient po wykonaniu połączenia pod numer 70100100 i wybraniu Twojego numeru wewnętrznego tak naprawdę zadzwoni na Twój telefon komórkowy, za co ty otrzymasz prowizję. Twój numer telefonu jest chroniony i widoczny tylko dla nas. Odbierasz takie połączenia zupełnie za darmo. Z nami się tylko zarabia! :)

Obierasz swoje połączenia zupełnie za darmo. Z nami się tylko zarabia! :)

Niestety tak, są narzucone przez operatorów telefonicznych. Limity połączeń dotyczą jedynie Twoich klientów. Są one opisane w Twoim panelu. Trzeba się do nich umiejętnie dostosować :)